Life of Crime Bundle
До цього набору входить Симулятор злочину та симулятор наркодилера Симулятор злочину Ви щойно вийшли з в'язниці, але свобода має свою ціну. Об'єднайтеся з 3 друзями або дійте поодинці, крадьтеся, крадіть і вдирайтеся в будинки, щоб повернути свій борг. Використовуйте відмички, снодійний газ або грубу силу, щоб виконати завдання з високим рівнем ризику. Обходьте системи безпеки, хапайте здобич і тікайте, поки не закінчився час. Чи зможете ви сплатити свій борг, чи знову втратите все? Симулятор наркодилера Пориньте у ризикований світ вуличного підприємництва. Почніть з малого, продаючи наркотики кільком клієнтам, уникаючи закону, а потім розширюйте свою діяльність, щоб домінувати на ринку. Керуйте ланцюжками поставок, ведіть переговори з небезпечними клієнтами та будьте на крок попереду конкурентів-дилерів і поліцейських під прикриттям. Побудуєте ви злочинну імперію чи потрапите під перехресний вогонь? Від вашого вибору залежить ваш злет або падіння.