Learning Factory
Learning Factory — це розслаблююча гра про автоматизацію фабрики, у якій вам належить вирішити найважливіше завдання у Всесвіті: зробити котиків щасливими. Ви — скромний геніальний науковець, якого запросили стати головним інженером покинутої Фабрики на Марсі, створеної для виробництва й продажу вишуканих товарів для котів. Фабрику задумали, щоб дослідити все про котиків і принести їм щастя, але нині вона занедбана, тому котики виходять із фабричних магазинів сумними й із порожніми лапками. Та тепер у вас є шанс продовжити цю велику справу створення передових товарів для котячого побуту! Просто виконайте такі кроки на шляху до наукового прориву: - Відремонтуйте покинуту Фабрику на Марсі - Спроектуйте й автоматизуйте виробничі ланцюги - Виробляйте та продавайте вишукані товари для котиків - Збирайте й аналізуйте дані за допомогою машинного навчання - Масштабуйте виробництво й підвищуйте його ефективність - Даруйте котикам щастя! - Відреставруйте прадавній монумент - Створіть КОТопію на Марсі в котячому суспільстві! Продажі в мережі фабричних магазинів генерують величезні обсяги даних, які справжні моделі машинного навчання аналізують, щоб розкрити всю глибину котячого розуму. Та не хвилюйтеся: тут не можна програти! Головне — не зупинятися, бути допитливими, експериментувати, оптимізувати й автоматизувати. З часом ви обов’язково створите ідеальну фабрику на Марсі, що побудує світле майбутнє для людей і котів (а можливо, й для собак — вони теж непогані)! У грі використовуються реальні технології машинного навчання, а для тих, хто прагне глибше зануритися, є посилання на відібрані навчальні відео та внутрішньоігрова вікі як додатковий освітній матеріал.