Krampus Kills
На цьому фестивалі страху «Сам удома зустрічається з Думом» відбийтеся від Крампуса напередодні Різдва в жахливій, захоплюючій атракціоні з двостволкою, що лякає від стрибків! У грі представлені надзвичайні карколомні стрибки, численні локації та напружений різдвяний хоррор, коли Крампус за допомогою складної архітектури штучного інтелекту вистежуватиме гравця та пробиватиме стіни, щоб принести його нову душу в підземний світ! Резюме: Krampus Kills — це хоррор-шутер, який розповідає про маленького 10-річного нахабника на ім’я Фінлі, який живе зі своїми батьками в північному містечку під назвою Оквіль. Напередодні Різдва Фін терпляче чекає на Санту, але він не підозрює, що стародавній демон, відомий як Крампус, анти-Санта, прийшов за його душею! Krampus Kills було створено після багатогодинного перегляду онлайн-стримерів і аналізу того, що найбільше подобається глядачам. Гра наповнена страхами під час стрибків, складними головоломками та жахливими монстрами, а також прихованими мемами та жартами, щоб не тільки лякати, але і сміятися. Заохочуємо гравців публікувати ігровий процес онлайн! Геймплей і особливості: Геймплей варіюється від прокрадання тісними коридорами великого дому ваших батьків у Новій Англії до бігу та стрілянини в каналізації під ним і дослідження величезного лісу з привидами у маленькому містечку Оквіль. Геймплей зосереджений на стрибках та елементах історії, що пояснює міф про Крампуса. Ігрова стрільба базується на вашій двоствольній рушниці, яка є вашою основною зброєю. Штучний інтелект Krampus дуже агресивний і гравцям складно навчитися уникати. За своєю суттю гра є хоррором «переслідувач». З цією покупкою ви отримаєте основну сюжетну гру Krampus Kills і дві міні-ігри. Ігровий процес можна налаштувати на різні рівні складності, і в грі представлені досягнення, а також результати в рейтингу та час для швидкісних бігунів. У грі є складність Nightmare, яка відкривається, коли ви пройдете гру. Режим «Кошмар» дозволяє гравцям випробувати себе за допомогою версії гри, яка має абсолютно нових пологів ворогів і секретну кінцівку! Режим виживання: Коли ви пройдете гру, ви зможете розблокувати режим виживання. Режим виживання (також відомий як орда) — це режим, у якому ви повинні якомога довше виживати проти нескінченних хвиль ворогів! Перевірте свої навички та розблокуйте досягнення 15-хвилинного виживання! Режим хованок: «Хованки» розблоковані за замовчуванням і мають відкриту карту, де гравці повинні прокрастися навколо гігантського лісу з Крампусом на волі! Крампус зачарував вас, і вам потрібно знищити 3 дідусеві годинники, щоб втекти з лісу. Ігровий режим рандомізує розташування предметів, коли ви граєте, і показує досягнення, якщо ви побиті.