Isonzo - First Wave
Комплект «Перша хвиля» охоплює пакети DLC для ключових військ Isonzo: «Резервісти», «Ветерани», «Елітні солдати» й «Альпійські стрільці». Комплект «Перша хвиля» містить історичну уніформу й аксесуари для італійських і австро-угорських військ: як для елітних солдатів-ветеранів, так і для недосвідчених, але рішучих резервістів і спецзагонів альпійських стрільців. Розширте свої враження від гри Isonzo, придбавши низку пакетів DLC з предметами перевтілення в складі комплектів-хвиль! Набір «Ветерани» містить пошарпану боями уніформу для кожного класу. На італійців чекає перевірена сардинська уніформа «Сассарі», а на австро-угорців — уніформи «Угорський гонвед» і досвідчених штурмовиків, зокрема уніформа Sturmtruppe Hauptmann. Також у наборі ви знайдете п'ять видів культових видів вусів і чотири предмети для обличчя. Набір «Елітні солдати» містить нову історичну уніформу для кожного класу. Італійці отримають форму велосипедистів-берсальєрів і ардіті, а австро-угорці — форму боснійських військ, що вселяли страх. Також у наборі ви знайдете п’ять видів культових вусів і три предмети для обличчя. Підготуйтеся до зими з набором «Альпійські стрільці», що містить нову зимову уніформу для кожного класу. Італійці отримають камуфляжну зимову уніформу, а австро-угорці — щільну шинель. Також у наборі ви знайдете п’ять видів вусів і борід та три предмети для обличчя.