Infantry Attack
Ворожі війська, такі як піхота, гелікоптери, танки, винищувачі та дрони, йдуть на тебе! Сідай за кулемет і знищуй їх усіх! Ти не воюєш сам. Твій загін тут, щоб допомогти тобі: - Експерт із вибухівки з гранатометом RPG, який завдає величезної шкоди військовій техніці - Стрілець із гвинтівкою, що веде вогонь на далекій відстані у відкритому бою - Гренадер, який спеціалізується на боротьбі з усіма наземними підрозділами. Ти керуєш кулеметом, щоб очистити поле бою – це надзвичайно захопливо й цікаво! Місії відбуватимуться в різних зонах бойових дій, і ти повинен будеш адаптувати свою стратегію стрільби залежно від поля бою: місто, пустеля, джунглі, ліс, аеропорт та багато іншого! Будь на передовій або піднімайся в повітря й атакуй ворогів із гелікоптера! Обережно! Бої будуть складними, і вороги з часом ставатимуть сильнішими, тому лише покращення зброї буде недостатньо. Підвищуй рівень товаришів і готуй свій військовий загін до хвиль солдатів! Особливості: - Захищай країну від ворожих солдатів - Борися разом зі своїм загоном і перемагай армію противника в кількох зонах бойових дій - Покращуй своє спорядження, щоб виграти війну - Використовуй сучасну зброю: кулемети, гранатомети та дрони - Бийся з босами та перемагай їх! - Прості керування та реалістична графіка для інтенсивних боїв Чи вистачить у тебе сил, щоб звільнити свою країну від загарбників і виграти війну?