Howl
Howl — це казка з покроковими головоломками й тактичними боями, дія якої відбувається в Середньовіччі. Країну спустошила таємнича «виюча пошесть». Той, хто чує звірине виття, перетворюється на голодного дикого звіра й поширює прокляття далі. Грайте за сміливу бойову пророчицю, здатну передбачати дії ворогів. Плануйте до шести кроків уперед, щоб перехитрувати ворогів. Випускайте різні стріли й використовуйте такі вміння, як димові шашки й невидимість «Тіньового кроку», щоб убити будь-якого звіра, що встане на вашому шляху. Кожний тип звіра має свої особливості, що ускладнюють вам життя. Howl містить 5 глав, зокрема безкоштовне оновлення Heart of Rot, і кожна має власну візуальну атмосферу. На вас чекає окрема карта глави, нові вороги, нова механіка оточення, нова навичка «Блискавичний постріл» і персонаж, який битиметься на вашому боці на пізніших рівнях. Доступ до цього оновлення є БЕЗКОШТОВНИМ для всіх, хто купив базову гру Howl. Особливості Передбачайте дії ворогів у тактичних покрокових боях із головоломками. Пройдіть 60 рівнів у чотирьох главах, а також 18 нових рівнів у главі безкоштовного оновлення! Чудова графіка в унікальному стилі живих чорнил. Перехитруйте найрізноманітніших вовків, від швидких хижаків до величезних вожаків. Розблоковуйте й покращуйте нові навички на кшталт «Тіньового кроку», «Вибухового пострілу» та інших. Врятуйте селян від кігтів (і виття) вовків. Прокладайте шлях на карті світу, відкриваючи нові навички й таємні стежки.