Hole io & Mob Control
Пануй на кожній арені з ультимативним подвійним паком «поглинання й завоювання»! Hole io – Зростай, поглинаючи все на своєму шляху: сміттєві баки, пожежні гідранти чи автомобілі. Стань настільки великим, щоб поглинати ще більші об’єкти або інших гравців. Їж доти, доки ніщо й ніхто не стоятиме тобі на заваді! Mob Control – Заряди гармату, запускай мобів через брами-множники та спостерігай, як твоя армія вибухово зростає. Захищайся, завойовуй і здобувай перемогу в цьому епічному tower defense-поєдинку! Потрібна допомога? Запроси друга і грайте разом у локальному мультиплеєрі! Готуйтесь до бою, продумайте стратегію та пускайте своїх мобів із ДВОХ гармат, щоб тріумфувати! Дві гри, одна мета: вирости таким велетенським, щоб ніщо не змогло тебе зупинити!