Hidden Cat Outlaws
На Дикому Заході повно лінивих і бешкетливих котиків… Яким би краще лінуватись і бешкетувати в затишній оселі, а не шукати пригод серед дерев’яних хиж під палючим сонцем! Станьте місцевим шерифом, щоб вистежити всіх вусатих пройдисвітів, що вештаються навкруги. (І не забудьте про тих пухнастих злющих пройдисвітів, що сидять тихцем…) Особливості гри: - 15 рівнів для пошуку котиків; - понад 600 котиків для вистежування; - понад 40 захованих додаткових предметів; - злющі боси, яких треба посадити в клітку; - захопливі пригоди на тлі чарівних, намальованих вручну локацій, доповнені приємною музикою, кумедними звуковими ефектами й загалом чудовим настроєм. :)