Hell Let Loose - Ultimate Edition
Приєднуйтесь до світу Hell Let Loose, який постійно розширюється і представляє Другу світову війну в епічному масштабі. Цей 50v50 шутер від першої особи вимагає командної роботи, спілкування та стратегії не лише для того, щоби перемогти, а і для того, щоб вижити! Будьте готові до бою на знакових полях битв, де ви та ваші товариші по команді боротимуться з іншими досвідченими солдатами, виконуючи одну із чотирнадцяти унікальних і важливих ролей. Завдяки виданню Ultimate ви отримаєте такі набори для Hell Let Loose: «Черепна коробка», «Оманний фронт», «Химерна небезпека», «Фатальний хід», «Срібний» чи «Залізний кавалерійський мундир». Приєднуйтесь до хаосу війни, використовуючи різні види зброї, транспортних засобів та спорядження, що ретельно деталізовані та надають реалістичність жорстоким та кривавим бойовим діям. До зустрічі на фронті!