Helix Jump: Complete Edition
Твоя куля летить униз, мов камінь, крізь яскраві спіральні платформи, що уповільнюють падіння, та варто торкнутися червоної зони – і все закінчено! Куля розлітається на друзки, і доводиться починати спуск заново. Особливості: - скидь кулю з шаленою швидкістю й пробивайся крізь спіральні платформи - міряйся силами з друзями чи родиною в мультиплеєрі (до 4 гравців) із 4 режимами гри - тренуй реакцію та перевершуй власні рекорди - налаштовуй кулю за допомогою 45 унікальних скінів - перемагай босів на рівнях із перемикачами та металевими платформами, які не зруйнує навіть вогняна куля на повній швидкості - перевір, скільки рівнів подолаєш у цій нескінченній грі - використай 4 000 додаткових монет, аби швидше відкрити скін - запрошуй будь‑кого завдяки простому керуванню та правилам - чудовий тайм‑кіллер, нудьгувати не доведеться! Навіть платформи‑пастки безсилі перед вогняною кулею на максимальній швидкості! Обери стратегію: летіти шаленим темпом чи зупинитися й дочекатися слушної миті для стрибка. Не хочеш грати сам? Обери мультиплеєр (до 4 осіб) і випробуйте три особливі режими: набрати найбільше очок без штрафів, першим дістатися фінішу або пройти найдальше за обмежений час. Дізнайтеся, чия куля найшвидша та найспритніша! Ключ – опановувати рефлекси й дивитися наперед. Поверни платформи, щоб вирівняти кулю з щілинами; швидкі успіхи дадуть комбо й додаткові бали. Подолаєш 3 рівні поспіль – станеш невразливим під час наступного першого відскоку! Стрибай у нескінченну пригоду з безліччю рівнів, перевір свої навички й запрошуй інших повеселитися разом!