Hacked: The Streamer
Ви формуєте історію. Світ улюбленої стрімерки PinkyPie перевертається догори дном через тривожне повідомлення, що надійшло під час, здавалося б, звичайного вечора. Вам потрібно збирати підказки та з'єднувати точки, щоб прийняти правильні рішення, які захистять її від катастрофи. Чи закінчиться її кар'єра стрімерки, чи вона повернеться сильнішою, ніж будь-коли? Відповідь у ваших руках. Створено з пристрастю: Наш інді-дебют Пориньте у захопливу історію стрімерки PinkyPie в цій грі, яка включає: Понад п'ятдесят точок прийняття рішень П'ять кінцівок, яких можна досягти з різними рішеннями Події швидкого часу (quick-time events), які ви виконуєте в реальних відеоіграх Взаємодії з об'єктами в сцені для виконання різних дій Особливі моменти фокусування, які дозволяють вам повертатися до відповідних спогадів, щоб збирати підказки Ви зустрінете людей як з особистого життя PinkyPie, так і з її стрімінгового оточення. Ahmet, Semih, Ali і Deniz є її відданими модераторами і близькими супутниками, в той час як сюжет також включає її колишнього хлопця Ömer, її найкращу подругу і сусідку по кімнаті Bilge, і її підтримуючого брата Alp. Чи зможете ви зібрати їхні історії? Правду вам належить розкрити. Hacked: The Streamer - це перша частина антології Hacked, яка ставить гравця в центр захопливого досвіду.