Gothic 1 Remake
Повернення легенди! Досліджуйте долину Шахт з неймовірним рімейком культової рольової гри. Мандруйте суворим рукотворним відкритим світом, повним можливостей, який динамічно реагує на ваші дії. Незабутні враження чекають як на старих шанувальників серії, так і на нових шукачів пригод. Ласкаво просимо до колонії! Королівство Міртана (Myrtana) обложене безліччю жорстоких орків. Для виготовлення потужної зброї потрібно дуже багато чарівної руди, тому король Робар II відправив всіх ув'язнених на шахти Хорініса (Khorinis). Щоб ніхто не втік, монарх наказав найкращим придворним чаклунам створити чарівний бар'єр. Але щось пішло не так, магія вийшла з-під контролю, і в'язні опинились у пастці. Вони підняли бунт і захопили колонію, створивши з неї царство злочинців. Король змушений вести переговори з новими господарями шахт, але напруга між окремими фракціями у колонії все росте. І ось серед хаосу з'являється невідомий каторжник, і його поява змінить все… Справжня рольова гра Рімейк залишається відданим першій «Готиці», зберігає її відомі риси — повну свободу й безмежні можливості. Темний і суровий світ колонії пророблений до дрібниць. Вдень його мешканці займаються своїми справами, розпорядок їхнього дня ніяк не залежить від дій гравця. Основні елементи гри залишились такими, як раніше, але у рімейку з'явилась розширена система завдань, додаткові дії неігрових персонажів, нові можливості для переміщення і повністю модернізована бойова система Особливості гри Точний рімейк: оригінальна класична «Готика» 2001 року цілком переродилася завдяки сучасним технологіям і покращенням ігрового процесу, але зберегла свою культову атмосферу. Масштабний ігровий світ: проведіть більше 50 годин, мандруючи великою й небезпечною долиною Шахт. Розкривайте нові й старі таємниці, боріться з ворогами і знайомтесь з унікальними персонажами, кожен з яких має свою історію. Живе динамічне оточення: досліджуйте реалістичний глибокий світ, насичений подіями. Його мешканці живуть звичайним життям — працюють, сплять, їдять і борються за виживання. Різні гілки сюжету: оберіть одну з трьох фракцій. Це вплине на розвиток ваших навичок, стиль гри і, нарешті — на фінал пригоди. Покращена бойова система: для освоєння нової бойової системи як раніше потрібен продуманий тактичний підхід, але покращені механіки зроблять гру більш плавною й динамічною. Зіграйте за безіменного героя: керуйте судьбою каторжника, засудженого на довічне ув'язнення, який повинен вижити в небезпечному світі, де безліч диких звірів, стародавньої магії і підступних ворогів.