Frostpunk 2
БЕЗКІНЕЧНА КРИЖАНА ПАСТКА Дія гри відбувається через 30 років після апокаліптичної хуртовини, яка трапилася у світі Frostpunk. Земля все ще страждає від нескінченних морозів та суворого крижаного клімату. Вам доведеться зіграти за лідера мегаполісу, що розростається та якому потрібні ресурси, а внутрішні конфлікти стають частиною неминучої реальності. Ви повинні приймати рішення щодо майбутнього Міста та мати справу з їх наслідками. У грі Frostpunk 2 ви можете побудувати Місто в новому масштабі: створюйте цілі райони для різних потреб. Переконайтеся, що всі частини Міста працюють злагоджено, а також досліджуйте технології, які приведуть ваших громадян до прогресу. МІСТО НЕ МАЄ ВПАСТИ «Frostpunk 2, як і раніше, залишається грою про Місто та суспільство», — стверджує Якуб Стокальскі, співдиректор гри і директор з дизайну в 11 bit studios. «Але внутрішні міжусобиці, викликані соціальними протиріччями, означають, що гравці зіткнуться з новими видами загроз. Через цей пост-апокаліптичний сюжет ми розповідаємо історію про людські амбіції. Тому що, зрештою, нас загубить не природа, а ми самі». ЛАВІРУЙТЕ МІЖ ФРАКЦІЯМИ ЯК РОЗПОРЯДНИК У міру того, як Місто зростає, створювати та приймати нові закони стає складніше. Люди поступово діляться на фракції із різними, часто суперечливими, поглядами на майбутнє. Рада — це місце, де різні ідеї стикаються одна з одною, іноді дуже жорстоко. Ваша роль як розпорядника — гарантувати, що місто не впаде через ці конфлікти. Вирішуйте кризи, що виникають, і в той же час спрямовуйте людство до чогось нового.