FMV Horror Bundle
NIGHT BOOK Перекладачку, яка працює онлайн, обманом змушують прочитати давню книгу, яка закликає демона в її будинок. Night Book — це інтерактивний окультний трилер від видавців The Complex, Five Dates і Maid of Sker. I SAW BLACK CLOUDS Після несподіваної смерті близького друга, Христина повертається до рідного міста у пошуках відповідей, щоб розкопати низку покритих мороком таємниць. I Saw Black Clouds — це інтерактивний психологічний трилер з надприродними елементами і різноманітними сюжетними лініями. THE BUNKER The Bunker — це відзначений нагородами інтерактивний психологічний фільм жахів. Ви - Джон, який був народжений під землею в день, коли впали бомби, зараз він на самоті та намагається вижити. Але коли спрацьовує тривога, починається катастрофічний ланцюжок подій. Розкрийте темні таємниці вашого минулого, намагаючись вибратися з Бункера.