Escape First Alchemist
Escape first: Alchemist це багатокористувальницька пригодницька гра від першої особи, в якій ви граєте в ролі учнів відлюдькуватого алхіміка "Trismegistus". Ваш доброзичливий майстер зумів заманити себе в пастку, створену ним самим, і поставив перед вами завдання звільнити його. Звичайно, щоб переконатися, що ви так просто не втечете від його хитрих загадок, він спроектував пастку і для вас....