Epic Empire
Підготуйся до гри в стилі tower defense в Epic Empire! Чи відповіси ти на поклик захистити королівство і стати легендарним героєм, якого воно так потребує? Керуй різноманітними могутніми героями та стратегічними вежами, щоб перемогти сили зла та захистити трон! Візьми під контроль таких героїв, як могутній ніндзя Камуї, чаклунка Халані, легендарний Фенікс та інших таємничих персонажів. Використовуй лучників, піхоту, магічні вежі й кам’яних големів, щоб відбивати хвилі гоблінів, огрів та інших створінь. Вирушай у епічну подорож крізь світи: Крижане Королівство, Зону Темної Магії, підземні тунелі та землю зачарованих квітів. У кожному світі на тебе чекають складні випробування в боротьбі за повернення захоплених ворогом територій. Покращуй своїх героїв за допомогою рун та потужних предметів, щоб розкрити їхній справжній потенціал. Бери участь у турнірах, щоб довести свої навички оборони веж і здобути щедрі нагороди. Особливості Epic Empire: ★ Система улюбленців – прокачуй героїв, щоб розблокувати вихованців, які допоможуть у бою. ★ Система рун – покращуй героїв рунами та посиленнями. Могутні герої – 11 героїв зі здібностями до бою з ворогами. Керуй трьома героями одночасно, щоб захистити королівство й здолати противників. Чотири типи веж – вежі з можливістю покращення: Кам’яний Голем, Лучники, Піхота і Володар Магії. Безліч світів і царств – досліджуй кожен з унікальними типами веж і стратегіями. Турніри – доведи свої навички в tower defense і здобудь титул Титана та винагороди. Різноманітні вороги – здібності противників створюють захопливі виклики. ★ Високоякісна графіка – вражаючі візуальні ефекти та анімації персонажів. ★ Битви з босами – бийся з такими ворогами, як Король Орків чи Гітрог. Використовуй стратегію та веди своїх героїв до перемоги над полчищами ворогів. Приготуйся захищати свій замок і королівство від сил зла та приєднуйся до світової спільноти гравців, демонструючи свої навички в Epic Empire – Tower Defense!