Enlisted
В Enlisted ви командуєте не лише окремим солдатом, але й усім загоном! Цей багатокористувацький шутер відтворює ключові битви найкривавішої війни XX століття, у яких беруть участь сотні солдатів, танків і літаків. Ведіть свої загони до перемоги! Кожен гравець командує в битві власним загоном солдатів, керованих ШІ. Втративши солдата, ви можете миттєво перемкнутися на іншого члена загону та продовжити бій. Завдяки цьому битви в Enlisted здаються по-справжньому масштабними й напруженими, якими вони й були під час Другої світової війни! Легендарні фронти Битви перенесуть вас у різні куточки світу! Воюйте на островах Тихого океану й вулицях Берліна, у селах Нормандії та в самому серці Сталінграда, на засніжених полях Москви і навіть у пісках Тунісу! У грі представлено чотири країни, що брали участь у війні: США, СРСР, Німеччину та Японію. Виберіть одну з них або відразу всі та створіть власну армію з безлічі загонів різного призначення. Від вашого вибору залежатиме, на якому полі бою з відповідною зброєю, технікою й уніформами ви опинитеся. Комбіновані роди військ У вашому розпорядженні буде не лише піхота, але й близько 400 найрізноманітніших та найпоширеніших моделей військової техніки: танків, бронемашин, мотоциклів і літаків (винищувачів та бомбардувальників). Водночас танкісти й пілоти — добре треновані солдати. Вашу техніку підбили? Залиште її та приєднуйтеся до бою в складі піхотного загону! Знаряддя війни 18 класів солдатів, кожен із яких має унікальні вміння та спеціалізовану зброю, зокрема не лише класичну стрілецьку, але й важку: протитанкові гармати, великокаліберні кулемети, зенітні гармати, ракетні установки, вогнемети, рушничні гранатомети тощо. Завдяки такому різноманіттю ви зможете адаптуватися до будь-якої ситуації та подолати найскладніші труднощі. Унікальна механіка гри дозволяє обходити ворога з флангу, десантувати парашутистів у тилу, будувати фортифікації й вогневі точки та застосовувати десятки інших тактик для досягнення цілей місії.