EMPTY SHELL
EMPTY SHELL кине вас у темне промислове середовище, в секретний об'єкт на японському острові посеред нічого. Кожен доброволець підписав контракт на "операцію відновлення" без занадто багато деталей. Говорили, що об'єкт був покинутий десятиліття тому, але як тільки ви опиняєтеся на місці, відразу стає зрозуміло, що щось не так. Відкрийте темні таємниці років функціонування об'єкта, аж до аварії, що призвела до екстремальних наслідків, у які ви втягнуті. Кожен раз, коли ви помираєте, ви будете керувати новим добровольцем, відправленим на місце. Ваш початковий обладунок буде випадковим, а кожний рівень буде згенерований з новим макетом. Темні коридори та холодні кімнати. Жахливі істоти та кроваві битви. Головоломки до вирішення, обладнання, журнали та документи чекають на вас у цьому roguelite виживальному жаху.