Dungeonloop
Dungeonloop — це покроковий roguelite, де кожне проходження відрізняється. Рухайтесь по сітці, бийтеся з непередбачуваними ворогами, збирайте потужні артефакти та змінюйте стратегію залежно від випадкових подій. Досліджуйте три унікальні локації — кожна зі своєю атмосферою та босом — і створюйте власні білди, заглиблюючись у цикл.