Dreamed Away
Дощової літньої ночі Тео прокидається у своїй спальні та усвідомлює, що його батьки та сестра Луїза зникли. Справжня природа світу оголюється. Привиди, Фантоми та Ревенанти переслідують Тео в катакомбах та темних місцях, де він шукає свою сестру. Завжди на крок позаду і ніколи не може наздогнати. Що сталося? Що це означає? Чому це місце таке знайоме? Так починається його подорож. Особливості: - Захоплива історія, яка веде вас у подорож, щоб розгадати темну та тривожну таємницю Тео. - Різноманітний сеттинг: різноманітні кольори та оточення, які переносять вас з яскравої, мирної атмосфери в ці темні та таємничі місця. - Детальний та естетичний сеттинг піксельної графіки, який варто дослідити. - Оригінальний саундтрек від Ніколаса Петтона. - Унікальна бойова система, що базується на навичках.