Dig Deep
Готові стати алмазним магнатом?! Настав час стати золотошукачем і прокласти свій шлях до успіху. У цій грі-симуляторі йдіть під землю та копайте глибоко в пошуках скарбів. Але не застрягайте в ямі — найміть працівників, щоб розширити вашу імперію копання. Ця непрацююча гра-майнер є найкращою грою для копання. Ваша єдина мета - копати глибоко і шукати дорогоцінні камені та діаманти. Станьте найкращим золотошукачем! І тоді ви зможете отримати більше золотошукачів, щоб підвищити свій майнинговий магнат.