Delivery Dash: Battle Couriers
Зазирніть у світ Delivery Dash Co., де кожна посилка має значення, а кожна секунда важлива! Оберіть свій шлях у цьому яскравому low-poly місті: Кампанія: Слідуйте за Алексом, який приєднується до Delivery Dash Co. під керівництвом тітки Кейт, і змагайтеся з конкуруючими кур’єрськими компаніями. Розвивайте свою репутацію, відкривайте виклики та зростайте з новачка до майстра-кур’єра. Вільна гра: Зберіть до трьох друзів для хаотичного розділеного екрану! Мчіть жвавими вулицями, уникайте транспорту та доставте якомога більше посилок до закінчення часу. З випадковими місцями доставки, небезпеками на кожному кроці та бонусами в стилі аркади кожна гра — це нова пригода, чи то змагання з суперниками, чи створення власної кур’єрської історії. Особливості: 📖 Соло-кампанія з персонажами та конкуруючими компаніями 🎮 Локальні змагання для 2–4 гравців у режимі розділеного екрану 🕹️ Простий та доступний геймплей для всіх рівнів навичок 📦 Випадкові замовлення та пункти призначення роблять кожен матч унікальним 🚗 Небезпеки руху, бонусні модифікатори та підсилення 🏆 Конкурентна таблиця лідерів доставки наприкінці кожної сесії у вільному режимі Приготуйтеся бігти, доставляти та підкорювати вулиці!