Deathbound – Ultimate Edition
З головою зануртеся в ігровий світ, сповнений незабутніми враженнями від Deathbound. Станьте одними з перших, хто зустрінеться з прийдешніми жахіттями Akratya. Це видання містить: Повноцінну гру Deathbound — унікальну Souls-подібну командну гру у жорстокому світі, де зійшлися у двобої віра та наука. Набір «Legacies of Ziêminal», що містить два ексклюзивні вигляди. Завантажуваний уміст Accepted By Death (Прийняті смерю), що подарує вам понад 3 години додаткового ігрового вмісту, який стане доступним згодом.