Deadzone: Rogue Demo
Deadzone: Rogue — це динамічний roguelite FPS, дія якого відбувається на ISS-X — космічній станції, захопленій бунтівними машинами. Вирушайте в The Deadzone самотужки або в онлайн-коопі з трьома друзями. Використовуйте понад 30 поліпшуваних елементальних видів зброї, щоб прорізати ворогів і могутніх босів. Поліпшуйте свою збірку в кожній місії за допомогою аугментів, рідкісного спорядження та удосконалень, що підсилюють вашу силу та універсальність. Влучайте здалеку, підкрадайтесь зблизька або йдіть ва-банк у рукопашній. Зміцнюйтесь у смерті. Борись. Помри. Воскресни. Повторюй.