Deadlink
Deadlink — це кіберпанкова стрілянка від першої особи з елементами роґлайт-ігор. Ви — перший оперативник, завербований до нового експериментального проєкту «Deadlink». Керуйте автономною бойовою оболонкою і пробивайтеся крізь захаращені вулиці нетрів, лабіринти лабораторій, кіптяву складів і стильні коридори офісних будівель на надважливій місії — підірвати злочинні махінації найпотужніших корпорацій у світі. Майстерно орудуйте арсеналом убивчої зброї, покращуйте навички й залізо, рівняйте з землею оточення і рубайте навпіл корпоративні прибутки. І все це одночасно. Ви найголовніша зброя Агенції корпоративної безпеки, і ваше завдання — зробити так, щоб корпорації з їхніми брудними оборудками про безпеку забули назавжди. Вас кидають у самісінький вир подій, забезпечуючи всім потрібним зі штаб-квартири. Добре, що ситуацію може виправити військова операція: і обличчям світити не треба, і грошей піде менше, ніж на безнадійну судову справу. Кожен рандомізований забіг буде неповторним, але одне залишатиметься незмінним — ворогів завжди буде більше. Приготуйтеся думати на ходу, кидатися вперед, стрибати й використовувати оточення на свою користь. Зупинятися не можна — навіть на секунду. Спорядіть свою оболонку потужною зброєю. Пробуйте різноманітні комбінації на смертоносному шляху. Хочете класти ворогів влучними пострілами здалеку, ослаблювати їх негативними ефектами, а, може, просто палити в усе поспіль з обох рук? Тут знайдеться спорядження для будь-якого стилю гри. У ваших ворогів приголомшливі запаси куль і ще приголомшливіші запаси мʼяса, яке на вас кидатимуть. Але ж і ви не якийсь там новобранець. Так, може, оболонка у вас і не вічна, але ж наступна буде ще міцнішою! Починайте кожен новий забіг із покращеними навичками і ще більш убивчою вогневою міццю!