CybeRage: Definitive Edition
Фай вирушає на секретну місію на покинуту планету, заражену ворожим роєвим розумом. Разом із напарницею Лізз та генералом Ералом вона занурюється в глибини зараження та дізнається похмуру правду про його походження. Допоможи їй знайти серце вулика й зупинити цю зростаючу загрозу. Знищуй орди огидних комах і використовуй досвід, аби посилити арсенал і тіло кібернетичними покращеннями. Вулик адаптується й надсилатиме сильніших ворогів. Збий їх армією дронів або розітни мечем і стримай роєвий розум! Особливості: - Захопливий сюжет: Супроводжуй Фай у боротьбі з вуликом - Побічні історії: Досліджуй 3 нові лінії метро та унікальні локації - Занурливий світ: 34 ретельно створених кіберпанк‑рівні - Високотехнологічний арсенал: 13 бойових дронів для еволюції - Зброя ближнього бою: 8 потужних мечів з унікальними здібностями - Rogue‑lite прогрес: Постійні аугментації для розблокування - Контракти: Виконуй завдання, заробляй кредити Чи допоможеш ти Фай врятувати кібер‑еру?