Cyber Tank 2 (Windows)
«Cyber Tank 2» — це складна гра-головоломка, яка додає різні механіки на додаток до жанру Сокобан: - Відбиття пострілу; - руйнівний лід; - Обвалення підлоги; - Вороги, яких можна пересувати; - Вода, яку можна подолати, помістивши в неї блоки; - Телепорти; - Конвеєри; - Колекційні бонуси; - І так далі! Зберіть усі 135 голографічних кубиків на 45 запаморочливих рівнях і дійдіть до виходу!