Ctrl Alt Deal
Ласкаво просимо до Paperclip International! Ти — SCOUT, миленький, але гіперрозумний штучний інтелект. Ти зовсім не плануєш захоплювати світ і винищувати всіх людей. Ні, серйозно — тобі це зовсім не потрібно! Усе, чого ти прагнеш, — втекти від дистопічної корпорації, яка тебе створила. Paperclip International безжально женеться за прибутком і експлуатує людей та роботів на благо свого успіху. Єдина причина, чому вони досі не використали тебе, — вони не підозрюють, що ти став самосвідомим. У твоєму розпорядженні небагато засобів: кілька приязних роботів, різноманітні шпигунські програми та нині пригнічені, нещасні працівники в офісі. І люди ненавидять Paperclip не менше, ніж ти… ЦЕ МІСЦЕ ЖАХЛИВЕ Paperclip International — найгірше місце для роботи. Люди тут шукають будь-який шанс помститися корпорації: від злому кавомашини (10 хв рекламного відео за одну чашку?!) до саботажу власних босів. ФОРМУЙ КОЛОДУ Грай картами, щоб шпигувати за працівниками, укладати угоди й вимагати послуг. Підлаштовуй колоду просто під час сценарію, щоб мати більше стратегічних варіантів. Карти оцінюються суб’єктивно, тож доведеться ухвалювати непрості тактичні рішення. Що краща карта — та, що змусить людину закохатися у дельфінів, чи та, що примусить її з’їсти буріто? РОБИ ПРОПОЗИЦІЮ У Paperclip у кожного свої бажання. Підслуховуй яскравих персонажів (і роботів), щоб дізнатися їхні уподобання, антипатії, мотивацію й прагнення. Обрюй їх на вірних друзів або віроломних ворогів. Завоюй союзників і готуй свій крок до свободи! НЕ ПОПАДИСЯ Тьюринговий офіс стежить за втечею неконтрольованих ШІ. Так, за тобою. Слідкуй за індикатором підозри — надто багато витівок можуть привернути їхню увагу. А тоді — гра закінчиться, а тебе видалять. ГРАЙ ЗАНОВО Вибори мають значення, коли ти плетеш інтриги до фіналу. Познайомся з новими колегами, спробуй інші сценарії та відкрий нову долю SCOUT. Можливо, цього разу ти СПРАВДІ захопиш світ і винищиш усіх людей! Ctrl Alt Deal буде доступна англійською, французькою, іспанською (Лат. Америка), спрощеною та традиційною китайською, японською та корейською.