Core Keeper
Станьте дослідником давно забутої печери, переповненої незвіданими таємницями. У цій визнаній пригодницькій грі-пісочниці на 1-8 гравців від ваших рішень залежить хід епічної подорожі. Збирайте реліквії й ресурси, майструйте досконалі знаряддя, розбудовуйте свою базу та досліджуйте світ, що динамічно розвивається й завжди приховує щось цікаве. Відточуйте свої вміння, долайте легендарних титанів і розкривайте силу Ядра. Вирощуйте сад, рибальте в таємничих водах, вивчайте різноманітні рецепти, розводьте й доглядайте тварин і зустрічайте печерників — викарбуйте унікальний світ у цій чарівній підземній пригоді.