Constance
Ставайте фарбою Використовуйте можливості фарби, щоб рухатися без зупинок: занурюйтеся в землю та стіни, розсікайте повітря і ворогів! Опановуйте пензлик Ставайте сильнішими, відкриваючи нові техніки пензлика. Вони допоможуть перемогти грізних супротивників, подолати платформні перешкоди, вирішити заплутані загадки й прокласти шлях вперед. Пізнавайте себе Досліджуйте нелінійний, взаємопов’язаний світ Констанс і відкривайте різноманітні секрети, здібності, покращення, персонажів, побічні квести й миті натхнення. Шукайте баланс Техніки пензля можуть спотворювати фарбу. Якщо ви спотворите її повністю, небажані наслідки не забаряться, тому будьте обережні! Знаходьте натхнення Надихайтеся тим, що бачите під час подорожей, і робіть ескізи у своєму журналі. Вони посилюють і кастомізують здібності Констанс. Збирайте матеріали й перетворюйте ескізи на ще майстерніші витвори мистецтва. Вибирайте шлях після загибелі Обирайте, що будете робити після загибелі. Наважитеся пройти випробування, заплативши свою ціну? Або повернетеся до безпечного місця, щоб дослідити інші непротоптані шляхи? Пірнайте в багатий уявний світ Внутрішній всесвіт віддзеркалює шлях Констанс до ментального зцілення. Кожна яскрава зона з унікальними ворогами й персонажами показує різні сторони її свідомості й особистої історії. Дізнавайтесь інтерактивну передісторію Досліджуйте ігрові спогади про особисті випробування, творчість, пошук рівноваги між роботою та особистим життям і внутрішнього призначення. Приміряйте шкарпетки Констанс, щоб розгадати її минуле!