Conquistadorio
Завойовник, який пройшов багато випробувань у своєму житті, вирішив піти у відставку і стати отшельником. Просто лежати у своїй самотній печері подалі від людей. Але здається, що сама доля підкидає вам нові випробування навіть у такій простій справі. Гроб, у якому ви любите спати, зник. Вам потрібно вирушити на пошуки і вирішити безліч загадок, поки не знайдете його. Сюжет: Вам належить вирушити на пошуки зниклого предмета і знайти його. Головоломки: Винахідливі й складні головоломки допоможуть провести не одну годину захоплюючими логічними загадками. Графіка: Характерний художній стиль, намальований вручну, допоможе насолодитися унікальною та чарівною естетикою. Звук: Оточуючі звуки, фонова музика та характерні звукові ефекти для персонажів допоможуть ще глибше зануритися у гру. Діалоги: Конкістадор будується на невербальному розповіданні. Тому немає довгих і нудних діалогів - лише виразна анімація персонажів та оточуючого середовища.