Conan Exiles
Conan Exiles — мережевий багатокористувацький симулятор виживання з темним чаклунством, події якого розгортаються у всесвіті «Конана-варвара». Грайте разом з друзями і незнайомцями у величезному відкритому світі-пісочниці, будуйте собі оселю або навіть спільне місто. Виживайте на морозі, досліджуйте багаті скарбами підземелля, пройдіть разом зі своїм персонажем шлях від простолюдина до могутнього чаклуна та перемагайте ворогів в епічних облогах. У Conan Exiles є однокористувацький, спільний та мережевий багатокористувацький режими. ВИЖИВАННЯ У ДИКИХ ЗЕМЛЯХ Одягайтеся по погоді або розведіть вогонь, щоб зігрітися. Але й не забувайте рятуватися від перегріву. Полюйте, готуйте і робіть усе, щоб залишитися в живих. Рятуйтеся від піщаних бурь в укриттях. Будьте обережні, досліджуючи темні руїни — могутнє зло вже напоготові. ПОБУДУЙТЕ ДІМ АБО КОРОЛІВСТВО Збирайте ресурси та створюйте інструменти й зброю. Будуйте домівки і розширюйте місто завдяки гнучкій системі будівництва. Розміщуйте пастки, підйомники і захисні споруди, ставте в будинках меблі, верстати та інші предмети. ПРАВТЕ ЗЕМЛЯМИ ВИГНАНЦІВ Відхопіть собі шматочок Земель вигнанців, навіть якщо доведеться відібрати його у інших гравців! Будуйте облогові машини і застосовуйте вибухівку, щоб зруйнувати стіни ворожого міста. Розміщуйте пастки і захисні споруди, створюйте армію із рабів та тримайте ворогів на відстані. ВІДДАЙТЕСЯ СКВЕРНІ ЗАРАДИ ЧОРНОЇ МАГІЇ Вивчайте небезпечні заклинання і спотворюйте заради них власне тіло. Тих, хто готовий поступитися життєвою силою, чекають особливі переваги. Приносьте рабів в жертву, закликайте демонів і нежить та підкоряйте їх своїй волі. Занурюйте світ у темряву, злітайте в небо на крилах чудовиськ і закликайте блискавки на голови ворогів. CONAN EXILES СТАЄ ЕПОХАЛЬНОЮ Тепер в Conan Exiles змінюються епохи, у кожної з яких буде своя тема, безкоштовні ігрові оновлення та бойові пропуски. Завдяки епохам розвиток і вдосконалення гри залишається безкоштовним для гравців, а у всіх бажаючих з'явився легкий спосіб підтримати гру і отримати ексклюзивні косметичні предмети. ДОСЛІДЖУЙТЕ ВЕЛИЧЕЗНИЙ ВІДКРИТИЙ СВІТ Досліджуйте величезний відкритий світ, де ландшафти природно змінюються. На вас чекають піщані бархани південної пустелі, таємничі болота сходу і засніжені гори холодної півночі. Мандруйте світ за очі, підкорюючи вершини і насолоджуючись повною свободою дій. ЖОРСТОКІ І КРИВАВІ БОЇ Боріться з чудовиськами та іншими гравцями, використовуючи бойову систему, засновану на комбінаціях прийомів. Ухиляйтеся, блокуйте, розвивайте бойову майстерність і станьте наймогутнішим воїном цього краю.