Chess Infinity: Гросмейстерське видання
Повноцінний досвід Chess Infinity Пориньте у Chess Infinity: Гросмейстерське видання. Незалежно від того, чи ви новачок у шахах, чи прагнете майстерності, ця колекція «все в одному» надає повноцінний досвід Chess Infinity: базову гру, усі преміальні DLC та всі вдосконалення, внесені з моменту випуску. Від екзотичних ігрових середовищ до розширених режимів «Tour» і шахових головоломок – це найкращий спосіб долучитися до зростаючої спільноти Chess Infinity. Chess Infinity – ключові особливості: Кросплатформений мультиплеєр: Приєднайтеся до зростаючої шахової спільноти, де ви можете кидати виклик друзям і суперникам онлайн, з підбором суперників на основі рейтингу Ело на всіх підтримуваних платформах. Познайомтеся з Айоном, вашим особистим шаховим наставником: Вчіться та вдосконалюйтеся за допомогою адаптивних навчальних програм, відгуків ШІ та повторів партій хід за ходом. Відчутний, красивий, захопливий: Грайте у 19 спокійних середовищах на 4 локаціях з неймовірною деталізацією та атмосферою. Осмислений прогрес: Виконуйте завдання, змагайтеся з опонентами ШІ в режимі «Tour», розблоковуйте вишукані шахові набори і відстежуйте свій особистий шлях до майстерності. Гросмейстерське видання містить: Базова гра: досвід Chess Infinity з адаптивним наставником ШІ, безшовним кросплатформеним геймплеєм і вишуканими тактичними інструментами. Пакет “Treasure Island”: Боріться з новими лютими опонентами ШІ на 4 нових аренах, натхненних Карибами, з розширеним режимом «Tour» та величним шаховим набором Sea Horse. Три набори елітних шахів – Maharaja, Orthographic та Roman Classic: кожен із них привносить різноманітність, спадок і стиль у ваші партії. Пакети головоломок: Візьміть на себе понад 150 тактичних завдань з повною колекцією головоломок «Мат у два ходи» та «Мат у три ходи».