Cats Around Us: Giant Cat
Доки ВЕЛЕТЕНСЬКИЙ КІТ не обрав це селище собі за лежанку, тут панували мир і спокій. Чи зможете ви знайти всіх котиків, що заховалися серед хаосу? Досліджуйте чотири ілюстровані сторінки коміксу, шукайте сотні пухнастиків і складайте веселі пазли. Cats Around Us: Giant Cat поєднує пошук прихованих предметів із казковою мальованою естетикою, даруючи затишний і творчий досвід як для поціновувачів котів, так і для любителів коміксів! Особливості: - 200+ прихованих предметів, 4 рівні комікс-сторінок — і на кожному пазл! - Режим фото й малювання, щоб зафіксувати та розмалювати сцену - Кольори, яскравість та контраст можна налаштувати!