Cat From Hell
У цій грі ти збираєшся знищити бабусин дім! Перекидай безцінні вази, рви штори під час її денного сну і відправляй родинні реліквії в небуття! Їж рибок з акваріума, розбивай квіткові горщики або розкидай предмети по кімнаті — симулятор кота дозволяє тобі робити все це! Дряпай килими, дивани та будь-які меблі, що потраплять під лапу, досліджуючи кімнати, заповнені об'єктами, які можна знищити. Кожен подряпаний диван і розбита тарілка підсилює наростаючий гнів бабусі. Скільки хаосу ти встигнеш накоїти, перш ніж вона вибухне? Особливості: ★ Війна у вітальні: руйнуй повністю інтерактивні середовища ★ Динамічна система гніву: реакції бабусі ескалують від роздратування до повного безумства ★ Жодних правил — лише веселощі: пісочниця для безсоромного бешкетування ★ Проста, весела та захоплююча гра Грай у Cat From Hell просто зараз і розпочни свою подорож як найзухваліший кіт усіх часів!