Car Cops: Drip Patrol
З цим DLC ти відкриєш: - костюм Плюшевого ведмедика - костюм Гарлі - костюм Дівчини-супергероїні - костюм Крижаної королеви - костюм Покоївки - костюм Пілота - костюм Вушка кролика - додаткові 5000 готівки, щоб купити меблі й зробити дім ідеальним місцем для відпочинку після важкого робочого дня Відкрий 7 унікальних костюмів для свого поліцейського - ідеально для будь-якої місії під прикриттям або просто щоб додати стилю твоєму патрулю!