Candivity
Ти готовий до солодкої пригоди! Об’єднуй цукерки та готуйся до справжнього цукрового перевантаження! НОВИЙ РЕЖИМ "VERSUS"! Змагайся, щоб створити найбільшу цукерку, і використовуй хитрі тактики, щоб уповільнити суперника. Застосовуй підступні бонуси й доведи, хто справжній майстер солодощів! Збирай надзвичайні сили, які допоможуть вибратися з будь-якої липкої ситуації. Змішай їх — і, можливо, отримаєш ще потужніший ефект! Мандруй світами, повними несподіванок. Кожен має свої виклики. Чи зможеш пройти їх усі й створити найбільшу солодкість? Особливості: - Онлайн-таблиці лідерів для демонстрації навичок - Кооперативний режим для перевірки командної роботи - Режим «проти» для саботажу друзів - 2 мапи з божевільною механікою - Круті бонуси, що змінюють хід гри - Повністю налаштовувані ім’я та персонаж - Милий і солодкий візуальний стиль Подаруй собі солодкий день із новим рекордом!