Buffet Boss: Complete Edition
Увійдіть у динамічний світ Buffet Boss, де ви не просто готуєте - ви будуєте власну кулінарну імперію! Почніть як скромний підприємець і поступово підніміться, щоб стати найкращим шеф-кухарем, барменом і менеджером. Особливості: ● Розширюйте абсолютно новий ресторан «Крутячеся суші» і станьте найбільшим та найкращим закладом у місті! ● Готуйте різноманітні смачні страви та освіжаючі напої! ● Швидко обслуговуйте гостей і підтримуйте бездоганну чистоту у своєму ресторані! ● Тренуйте персонал до ідеального рівня та покращуйте кухонне обладнання У міру того як ваш ресторан зростає, зростають і виклики. Утримуйте клієнтів задоволеними, керуйте переповненими залами та стежте, щоб ваша команда завжди була в найкращій формі. Чим успішнішими ви стаєте, тим більше перешкод з’являється на шляху, але з правильною стратегією ви зможете домінувати в індустрії! Доведіть свої навички, подолайте кожен виклик і підніміться на вершину як справжній Buffet Boss!