Between Horizons
Дії гри Between Horizons розгортаються на борту «Зефіру» — першого «корабля поколінь», відправленого до іншої зірки. У ролі Стелли, народженої на цьому кораблі 24 роки тому, ви нещодавно успадкували від свого батька посаду голови служби безпеки. Вам належить розкрити змову та знайти відповідальних за інцидент, який загрожує суспільному ладу «Зефіру» та його місії. Between Horizons — сучасна пригодницька 2.5D-гра в стилі піксель-арт, розгалужений сюжет якої розгортається в напіввідкритому світі. Команда DigiTales використала досвід створення своєї першої гри Lacuna та перевірені часом рішення дизайну детективних ігор, щоби гравець отримав максимальний контроль над процесом розслідування, але не на шкоду темпові змістовної історії, яка змусить вас поставити під сумнів власні моральні орієнтири та приймати все більш складні рішення, оскільки ситуація на борту корабля виходить з-під контролю. — Абсолютно новий досвід. Between Horizons поєднує детективний ігровий процес із багатогранним науково-фантастичним сюжетом у світі в стилі Метроідванії. — Самостійне розкриття справ. Гнучка система доказів дозволяє гравцям додавати зачіпки до справ, розпитувати жителів корабля та здавати справу разом із доказами, які вони до неї прив'язали. Усе на кораблі пов'язано між собою — але як саме? Ось головне питання. — Якою ціною? Захопливий і переконливий науково-фантастичний сюжет торкається низки проблем, що спонукають гравців до роздумів і змушують їх зважити відповідальність поколінь та особисту свободу. — Новий погляд. Класичний піксель-арт у 3D-середовищі та дивовижні візуальні ефекти поєднуються в Between Horizons, створюючи унікальний, вишуканий художній стиль. — Поразка — теж імовірний варіант. Тут немає других шансів. Неправильно розв'язана справа означає, що історія продовжиться, а гравцям доведеться жити з наслідками. Нова вдосконалена система автозбереження гарантує, що шляху назад не буде, оскільки сюжетні лінії та кінцівки ґрунтуються на рішеннях гравця, жодне з яких не можна змінити.