Bendy: Studio Collection
Виживіть і відкрийте для себе таємниці студії Джоуї Дрю в цій подвійній колекції популярної франшизи Бенді. «Бенді: студійна колекція» розповідає про Генрі у фільмі «Бенді та чорнильна машина» та Одрі у фільмі «Бенді та темне відродження». Дізнайтеся, які кошмари ховаються в чорнильній безодні цієї класичної анімаційної студії.