Bendy: Revive and Survive Bundle
Зустрічайте дві захопливі пригоди у світі Бенді — сповнені просочених чорнилами жахіть і смертельних випробувань у Студії Джої Дрю. Bendy and the Dark Revival Грайте за Одрі, яка втрапила в пастку в безумній анімаційній студії. Прослизайте, бийтеся й розв'язуйте головоломки, щоб вижити у світі спотворених істот і немилосердного Чорнильного демона. Викривайте темні секрети, щоб врятуватися з чорнильного кошмару студії. Bendy: Lone Wolf Ставайте Борисом і спробуйте вижити в жорстокому світі, де попереду лиш адреналін, нескінченні неприємності й моторошні коридори. Бийтеся з мультиплікаційними монстрами, уникайте смертельних пасток і втікайте від Чорнильного демона, намагаючись віднайти правду.