Ball Blast: Gold Edition
Дикий дощ із відскакуючих каменів обрушується вниз - рухайся швидко, стріляй ще швидше! Особливості: - 3 нові мапи: пробивай собі шлях крізь Космічну станцію, Червону планету та Пустку! - Кооператив: Об’єднайся з другом і разом відбивайте падаючі камені! - Онлайн-таблиці лідерів: Протримайся якнайдовше та отримай найкращий результат у світі! - Потужні гармати: Обирай між базовою, дробовиком, бумерангом та дисковою пилкою! - Руйнівні сили: Купуй та вдосконалюй здібності, щоб знищити все! - Спеціальні рівні: Перемагай епічних босів та захищай міст від руйнування! - 35 уламків: Збирай більше уламків, щоб покращити своє спорядження! - 8 підсилювачі: Включають бонуси до Шкоди, Заряду, Гармат та Щита для посилення вогневої сили! - 2500 самоцвітів: Використовуй додаткові самоцвіти на скрині, нові уламки та більше підсилень! - Повторюваність: Виконай сотні унікальних рівнів і викликів! Кожен камінь має число - вдар його стільки разів, і бум! він розділиться на два камені з половиною числа й подвійною швидкістю, перетворюючи поле на хаос! Грай соло або з другом для подвоєної вогневої сили. Подолай сотні рівнів, виживи у нескінченних хвилях і піднімися в світовому рейтингу! Збирай монети та відкривай нові гармати: широкий дробовик, бумеранг, що повертається, та обертові дискові пили, які розрізають камені під час падіння. Покращуй підсилення, такі як пронизливий лазер, вибухові дрони та величезні ударні хвилі, щоб миттєво змітати хвилі! Камені не перестануть відскакувати - готовий продовжувати стріляти?