Astro Miner: Gold Edition
Полети на неймовірні планети з різноманітним рельєфом та почни видобувати цінні мінерали, щоб продавати їх на своїй базі. Прокладай коридори до скупчень кристалів або використовуй динаміт і видобувай там, де захочеш. Наймай працівників і будуй автомайнер, щоб пришвидшити роботу! З часом видобуток ускладнюється через дедалі складніший рельєф. Збирай гроші, аби купувати покращення для машини, працівників, вакуумної гармати, персонажа та рюкзака. Так ти будеш добре підготовлений і добуватимеш мінерали набагато швидше! Особливості: - досліджуй 12 бонусних підземних копалень із безліччю додаткових золотих монет на power‑up’и чи скіни - відкривай 2 нові транспортні засоби, на яких можна кататися - мандруй багатьма невідомими і таємничими планетами - видобувай цінні кристали з різних рельєфів за допомогою вакуумної гармати - продавай зібрані кристали на базі, щоб заробити багато грошей - грай у режимі co‑op для двох гравців і діліться обов’язками - витрачай гроші на покращення: місткість, сила, швидкість, працівники, швидкість видобутку та сховище автомайнера - маєш труднощі з видобутком? Використовуй power‑up’и або підірви місцевість динамітом - телепортуйся під землю, щоб знайти золоті монети, або виконуй місії, щоб їх отримати - відвідай Місяць і дізнайся, які нагороди чекають - витрачай монети, щоб розблокувати класні скіни та говерборд - знаходь скам’янілості дивовижних істот, які колись населяли планети - оживляй цих істот, проси їх супроводжувати тебе та насолоджуйся додатковими бонусами Скористайся power‑up’ами: збільшеною місткістю рюкзака, магнітом, що притягує кристали, чи реактивним ранцем, який підвищує швидкість руху й плавить ґрунт. Проте вони не безкоштовні: пройди крізь портал на планеті та телепортуйся під землю за золотими монетами. Їх можна витрачати й на скіни, нові вакуумні гармати та навіть транспорт! Хто б відмовився покататися на говерборді незвіданою планетою? Не хочеш копати сам? Запроси друга й грайте разом у co‑op, розділивши обов’язки! Оберіть улюблені скіни, стрибайте на говерборди й багатійте, продаючи барвисті мінерали! Обережно: у ґрунті можна знайти скам’янілості істот, що колись жили на планеті. Завдяки супер‑технологіям їх можна оживити – вони йтимуть за тобою й даруватимуть різні бонуси! А тепер уперед! Надягай скафандр, відкривай нові планети та видобувай цінні кристали!