Antarctica 88
У цій страшній грі ви опинитесь під льодом Антарктиди, де зможете поринути у жахливу науково-фантастичну історію, повну монстрів, зброї та пригод. Чи готові ви зіткнутися зі страшними істотами, які приховує Антарктида? Чи можна врятувати себе і людство? Гра відбувається на станції "Антарктида 1". Протягом останніх шести місяців експедиція вашого батька Володимира Єфімова займалася бурінням льоду та дослідженням доісторичних корисних копалин, знайдених у ньому. Шість тижнів тому експедиція припинила спілкування. Будучи частиною рятувального загону з чотирьох осіб, ви повинні з’ясувати, що там сталося. Ніхто не почує твого крику! Розгадуйте головоломки, досліджуйте, збирайте та використовуйте предмети, щоб з’ясувати, в чому історія, і спробувати вибратися з льоду Антарктиди живим. В Антарктиді 88 багато закінчень, і результат історії буде залежати лише від ваших дій та рішень. Чи можете ви відкрити всі закінчення і дізнатися всю історію? Повторіть гру, щоб дізнатися про інші закінчення. У цій грі також є: - Оригінальний сюжет з декількома закінченнями - Кілька видів монстрів і зброї - Оригінальний авторський саундтрек - Хардкор -головоломки - Кошмарна атмосфера Це наша друга гра. Якщо ви знаєте, як це покращити, просто залиште відгук! Приємної подорожі до Антарктиди, друзі!