Aniimo
Aniimo — це безплатна рольова гра наступного покоління з відкритим світом, де потрібно ловити створінь. На просторах великого материка Ідилл ви зустрінете безліч унікальних істот, яких кличуть Aniimo. Налаштуйте з ними зв’язок і пізнайте красу цього світу на власні очі — або ж з іншої перспективи та завдяки новим здібностям. Ви також можете завітати до мегаполісу під хмарами — там ви зустрінете інших першопрохідців, зможете обмінятися досвідом й помірятися силами в захопливих змаганнях. Виберіть свого Aniimo й вирушайте до епічної пригоди, сповненої дослідженнями, відкриттями та пригодами! Не проґавте жодної можливості зловити й потоваришувати з будь-яким Aniimo! Поки ви подорожуватимете Ідиллом, кожен зустрічний може стати вашим другом! Ловіть Aniimo за допомогою анііподів, розставляйте пастки та вичікуйте ідеальний момент — насолоджуйтеся драйвом і непередбачуваністю полювання! Унікальні Aniimo з’являтимуться залежно від місцевості, погодних умов, явищ і часу доби. Більшість Aniimo можуть еволюціонувати, що робить пошуки та колекціонування ще цікавішими. Налаштуйте зв’язок з Aniimo, щоб бачити світ їхніми очима Упродовж вашої пригоди ви самі зможете стати Aniimo, якого зловили завдяки налаштованому зв’язку. Скористайтеся їхніми здібностями, щоб вирішувати головоломки, перемагати в боях і проходити випробування! Налаштуйте зв’язок з Aniimo, щоб побачити все навколо під зовсім іншим кутом. Поринайте в пригоди та досліджуйте неосяжний відкритий світ Живий континент Ідилл — ідеальне місце, щоб полювати, знаходити відповіді та розкривати справжній потенціал ваших Aniimo. Змагання, перегони та пошук скарбів роблять кожен крок захопливим. Ви можете йти куди завгодно: ширяйте в небі, пірнайте в глибини або прокладайте шлях під землею. Беріть участь у випробуваннях із Aniimo в реальному часі Великий світ Aniimo пропонує вам випробування в реальному часі, які сповнені цікавинками й невідомим. У PvEvP-режимі «Полювання на яйця» ви зможете будь-коли стати учасником команди з 3 гравців, щоб розпочати пошуки яєць і битися на Забутих островах. Граєте ви соло чи в команді, мандруєте, б’єтеся чи просто прагнете швидше стати сильнішими — тут кожне випробування є реальним і миттєвим! Насолоджуйтеся кемпінгом та подорожами разом із друзями Тепер кожен мандрівник має власний дім на колесах на просторах Ідиллу. Він чекає на вас у кемпінгу — ідеальному місці для зустрічей з іншими гравцями. Повертайтеся до своєї Оселі, щоб вирощувати врожай, створювати декор та вільно облаштовувати простір разом з Aniimo. Перетворіть цей куточок на затишний і цікавий світ, де завжди приємно проводити час.