Albatroz
Albatroz — це пригодницька рольова гра, в якій ви мандруватимете мальовничими стежками в пошуках свого брата. Це — історія про те, коли настає час відпустити минуле та почати з білого аркуша. Приєднуйтеся до Айли в її подорожі Забутими землями, дивовижним царством, у якому сходяться два світи. Довгий час Айла провела в пастці нудного, монотонного життя. Але тепер вона має вирушити на пошуки єдиної рідної душі: загубленого брата, який зник під час експедиції до міфічної гори Альбатроз. Станьте на місце Айли та прокладіть свій шлях крізь таємничий світ разом із групою різношерстих супутників. Кожен із них має особливі навички, які допоможуть вам подолати найпідступніші перепони на шляху до цілі. Насолоджуйтеся приголомшливими краєвидами та знайомтеся з неординарними персонажами. Збирайте необхідні предмети та керуйте ресурсами, щоби вижити в цій небезпечній стороні. Розкрийте глибоку історію самопізнання та пошуку мети, мандруючи незвіданими землями. Хто знає, яка пригода насправді чекає на вас?