Airhead
Airhead — це подорож просторим взаємопов’язаним світом, де ви маєте досліджувати, розвиватися й долати складні головоломки, щоб досягти успіху. Ви граєте за Airhead — маленьке тіло й круглий надутий організм, що виконує роль голови. Голова повільно, але впевнено здувається, та у вас є шанс врятувати її життя. Для цього вам знадобляться резервуари з повітрям, які ви знайдете, досліджуючи світ Airhead, виконаний у стилі метроїдванії, разом із унікальними навичками й поліпшеннями, що відкриють для вас нові зони й головоломки. Від вас залежатиме, чи розкриєте ви справжній зв’язок між головою, повітряними резервуарами й технологією, яка засмічує світ, і чи зможете врятувати голову за будь-яку ціну. ДОСЛІДЖЕННЯ Знайти шлях у світі Airhead буває непросто. Вам доведеться пройти через темні печери, стародавні споруди й інші таємничі місця, щоб врятувати голову. На своєму шляху ви знайдете нові навички, розблокуєте нові області й головоломки, а якщо підете ще далі — хто знає, що чекатиме на вас у прихованих куточках світу. ГОЛОВОЛОМКИ Вам зустрінеться багацько головоломок, що за допомогою оточення, дивних створінь і старих технологій кинуть виклик вашим логіці й творчості. Світ складний, і все в ньому не те, чим здається. Заради порятунку голови вам доведеться відточити навички Airhead. КОМАНДНА РОБОТА Голова й тіло мають працювати разом, щоб досягти мети, й з часом їхній зв’язок зростатиме разом із здібностями. На що ви готові, щоб зберегти їх дружбу? І коли вплив вашого вибору стане очевидним, чи зможете ви прийняти наслідки порятунку друга?