Ailment
Ailment - піксельна гра, яка відбувається на космічному кораблі в далекій галактиці. Головний герой прокидається в космічному кораблі після того, як три дні був без свідомості, і весь його екіпаж став ворогом. Він повинен згадати, що сталося, і з’ясувати правду.