Abiotic Factor - Temple of Stone
Примітка: для доступу до цього контенту потрібна базова гра Abiotic Factor. Досліджуйте оповиті таємницями руїни в Храмі каменю, головному світі — місці з порталом для будівництва бази та вашому другому домі. Цей набір також містить офіційну уніформу ботаніка GATE, яку можна вдягнути, блукаючи по живоплоту та розгадуючи загадки стародавніх часів. Головний світ «Храм каменю» Ласкаво просимо до Храму каменю — віддаленої місцини з прекрасними садами, усіяними лячними статуями та спорудами класичної архітектури. Досліджуйте звивистий лабіринт живоплоту, насолоджуйтеся виставами, що колись наповнювали амфітеатр, і дізнайтеся його забуті таємниці. Що саме тут вивчали давні греки і чому це так цікавить GATE? Уніформа ботаніка GATE - Куртка ботаніка, чоловіча і жіноча - Куртка ботаніка із закоченими рукавами, чоловіча і жіноча - Штани ботаніка - Чоботи ботаніка - Хустинка/краватка ботаніка - ID-картка «Квітка Anteverse» - Зачіска філософа - Борода філософа Сувеніри Візьміть із собою частинку Храму до дослідницького центру Cascade (GATE), а саме вишукані аксесуари та інші цікавинки, які можна знайти лише тут: - вінок-діадему (капелюх); - повний комплект давньогрецької зброї (для перевтілення); - меблі: кам'яну лаву і кам'яне ліжко; - глибоко заховану таємницю... *Для доступу до локації контент завантаження має бути встановлений на сервері. Усі гравці на сервері матимуть доступ до цієї локації незалежно від того, є у них контент завантаження чи ні.