Ravva and the Phantom Library
Користуйся силами своїх магічних компаньйонів щоб дізнатись всі секрети проклятих книжок і знайти дорогу додому! Ти будеш за молодого учня-заклинача Равву, який може викликати 4х компаньйонів на допомогу щоб вибратись з кошмарної бібліотеки! В цьому ретро-платформері з видом збоку ти потрапляєш у світ зачарованих книг, де тобі треба буде зустрітись з володарем кожної з них і перемогти його. Наприкінці на тебе чекає володар всієї бібліотеки. Ти можеш знову відправлятись в світи книг, де ти вже бував, щоб розкрити додаткові таємниці та дослідити цей світ. Найбільш віддані заклиначі отримають доступ до спеціальної кінцівки. Натхненний 8-бітною класикою жанру, Ravva and the Phantom Library комбінує в собі умілий дизайн рівней з яскравим піксель-артом і зручним керуванням, додаючи таким чином чогось нового. Цікаві персонажі, плавні анімації, загадки та головоломки - все це ти зустрінеш на 7 рівня цієї гри! Обирай один з 3х рівнів складності, щоб персоналізувати свій досвід.